YOUR HORSE - YOUR PARTNER - YOUR SUCCESS

.

IS YOUR HORSE 100 PERCENT?

Preparation is the key to success in competition.

Do you know how your horse feels?

 

Are you sure he/she is at full capacity? We ask your horse for you!!

  • Extensive animal communication followed by a check conversation 

                    

  • Energetic individual coaching for sports riders as a half-day seminar    

    • Mental training

    • Mindfulness

    • Stress resistance

    • Success factors

 

  • Combined offer horse and rider                                                               

Pferde4.jpg

DO YOU LOVE YOUR HORSE?

A close relationship with your horse is developed.

Unfortunately, the horse doesn't speak our language.

Do you want to overcome this hurdle?

Do you want to know what your horse is feeling??

 

We have the solution for you!

 

  • Basic animal communication

 

  • Premium package with energetic treatment

WHAT OUR CUSTOMERS SAY

"Ich habe Silvia um Hilfe gebeten weil mein Pferd umgezogen ist. Den letzten Umzug hat er nicht gut verkraftet, weil ich ihn nicht darauf vorbereitet hatte. Diesmal aber hat Silvia ihm ganz genau erklärt was passiert und auf ihn zu kommt. Er ist schnell aufgeregt und sehr dynamisch dazu läuft er gerne los wenn ihn etwas stresst. Dieses Mal hat er sich anstandslos führen lassen und ist seit Tagen entspannt und lässt sich sehr gut führen und beruhigen. Ich habe noch nie eine Tierkommunikation durchführen lassen, da ich dachte dass ich das nicht bräuchte. Das Gespräch zu lesen hat mich schon umgehauen und berührt aber der Umzug und das Verhalten meines Pferdes hat mich sowas von überzeugt! Danke liebe Silvia!!! Ich bin einfach nur überwältigt und glücklich."
Jaqueline Bentata